frågestund!

(vi bjuder på bilden)
kommentera med massa frågor! :)

Kommentarer
Postat av: semma

Hur kom det sig att ni började fotografera?

Nu tar superfina kort! Kram <3

2012-06-10 @ 12:19:47
Postat av: Mirja

Kommer inte på någon bra fråga men.. hur träffades ni? :)

2012-06-11 @ 21:15:24
Postat av: Cornelia

Hej tjejer, självklart ska jag ställa några frågor! :) Hade tänkt göra det men sen glömde jag av det, virrig som jag är! Ska klura ut några riktigt bra! :)

2012-06-17 @ 23:52:08
URL: http://alltidcornelia.blogg.se
Postat av: Cornelia

Foto: 1) Vad är det allra roligaste att fota? Tex människor, djur, killar, tjejer, blommor, trä, stenar, vatten...? Ja ni fattar, vad som helst! 2) Ett riktigt bra foto-tips?! Ni måste komma överrens om ett tillsammans! 3) Vad skulle ni (var och en) vilja bli bättre på inom foto?

Personligt: 1) Jag vet att Lovisa vill bli fotograf, men vad vill ni andra bli när ni blir stora? Och vad vill ni bli om ni INTE får välja fotograf? 2) Ni tre tillsammans ska åka på semester 1 vecka, vart åker ni? 3) Absoluta favoritmaten? Ni får inte äta något annat i resten av era liv...

KRAM! (ps. ska svara på er utmaning snart också! men min blogg krånglar till tusen så jag blir så trött direkt när jag loggar in...)

2012-06-17 @ 23:56:39
URL: http://alltidcornelia.blogg.se
Postat av: Cornelia

Hahah! Ursäkt att det inte blev några mellanrum hah! Hoppas att ni orkar läsa ändå, vet inte vad som hände.

2012-06-17 @ 23:57:24
URL: http://alltidcornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0