beneth your beautiful

förlåt att jag inte uppdaterat er! tänkte berätta lite om min helg:).
-
FredagSkoldag. Efter skolan åkte jag hem och min syster kom hem från Uppsala! Så vi åkte in och köpte godis och kollade X-factor på kvällen:). 
bilder från när jag var i Uppsala och hälsa på.
Lördag: Jag lärde mig vika pappers-tranor. Lovisa kom hit, vi vikte fler tranor och kollade på film. Sen skjutsade vi hem Lovisa och åkte vidare på 50-års kalas. Träffade släkten och hade det bra. Sen åkte jag hem och sov.
Söndag: På morgonen åkte jag till Josse, vi spelade lite tvspel och åt mat. Sen halv ett åkte vi till klockarvallen och åkte iväg till Västerås med laget. Runt två kom vi fram(åkte efter ett) till Arosfortet! Det var galet kul! Sen vid fem när vi var klara åkte vi till McDonalds och käka. Bästa dagen i veckan ♥. När jag kom hem hade mamma köpte gosigaste ljusslingan till mig och nu är mitt rum helt perfekto nästan:). 
Ena bilden från google.
Måndag: Skoldag. Jossan är sjuk, krya ♥. Vi försökte få biljetter till X-factor andra November men lyckade ej. Men annars rullade dagen på som alla andra måndagar, även fast jag har haft lite sura minuter. Mår bättre nu, är gladare. Långt inlägg blev det å. Kramis på er alla!
 
- sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0