Min helg


Ja, det här var min helg ↑
I fredags så var vi som ska börja på d-hagen där och träffade sin nya klass och klassföreståndare.
Jag ska kom med josse och sabby, så jag är glad.
Och sen efter det så gick vi till stan och gick runt på karnevalen.
Köpte en drömmfångare, jätte nöjd :)
sen på lördagen så gjorde jag dipdye se bilden fast det syns inte så mycket,
men jag vart nöjd. Sen gick vi runt där och på kvällen tittade jag och sabby på mange makers ingen bild :(
och det var grymmt. och så idag har jag bara tagit det lungt och fotat lite blommor.
kram lovisa 


Kommentarer
Postat av: CORNELIA

Fina bilder!! Vilken rolig helg du verkar ha haft! :) Vet inte om jag sagt det redan, men vad bra designen blev! Kul med lite nytt :D Finis!

2012-06-05 @ 10:27:43
URL: http://alltidcornelia.blogg.se/
Postat av: 1D-NOVELLER

Fin blogg! :)

2012-06-05 @ 19:56:20
URL: http://onednovells.webblogg.se/
Postat av: Mirja

Fin design! :]

2012-06-06 @ 11:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0